Beemster Autocross

Date(s) - 31/07/2016

Land van Schoon

Categorieën

Deze feestweek georganiseerd door de Stichting Beemster Gemeenschap gaan we op de laatste zondag weer knallen op ons crossterrein op de vaste locatie aan de Rijperweg.
We strijden weer om het Noord Hollands kampioenschap. Dames en heren coureurs trekken de pollen weer uit het grasland en laten de sloten in het publiek spatten.
Dankzij het strenge en rechtvaardige toezicht van de familie Groot kunnen de sportiefste en beste coureurs zich ‘s avonds laten eren bij het Spijshuis te Middenbeemster.

Elke auto wordt vooraf gekeurd en moet voldoen aan de strenge veiligheidseisen . Waarna er op het circuit wat met behulp van onze sponsors Van ’t Hek en J.A.N Koning gereed is gemaakt, genoten kan worden van gras en prut onder luid gejuich van onze toeschouwers. Wij zien jullie graag verschijnen op ons circuit .

Let op: Glaswerk (bierflesjes e.d.) is verboden op het crossterrein en tribunes, dit in verband met de verontreiniging van de grond. Hierop zal bij de ingang en tijdens de cross streng gecontroleerd gaan worden!!

Entreekaarten: volwassenen € 10,00; kinderen tot 5 – 12 jaar € 3,00. (kinderen 0-4 jaar gratis)

Prijsuitreiking: bij ’t Beemster Pannenkoeken en Spijshuis, Middenbeemster vanaf 21.00 uur.