Opening vernieuwd tennispark LTC Beem-star

Date(s) - 02/04/2017

LTC Beem-star

Categorieën Geen Categorieën

Wie dit najaar over de Rijperweg langs het tennispark reed heeft zich misschien afgevraagd: wat gebeurt daar toch allemaal ?

Het antwoord is, dat tennisvereniging LTC Beem-Star haar 4 kunstgrasbanen heeft vernieuwd en die gelegenheid heeft aangegrepen om het hele park een facelift te geven.

Op zondagmiddag 2 april vindt de officiële openingshandeling plaats en bij die gelegenheid presenteert  LTC Beem-Star graag met trots het vernieuwde park aan alle belangstellenden in Beemster. Het definitieve programma wordt binnenkort bekendgemaakt, maar bevat voor elk wat wils ; voor onze leden en jeugdleden, sponsors, buren, ex-tennissers, toekomstige tennissers, kinderen, bestuurders, et cetera.

Kortom : Iedereen is deze middag welkom om een kijkje te komen nemen, zelf een balletje te slaan, een spelletje te doen, naar tennis te kijken…. in ons gezellige clubgebouw zorgen wij daarbij natuurlijk voor een hapje en een drankje.