33e Beemsterpoldertoernooi

Hele dag

LTC Beem-star

33e editie van het Sport 2000 Beemster Polder Toernooi

Het toernooi wordt gespeeld van maandag 19 tot en met zondag 25 juni met eventueel een voorweekend op 17 en 18 juni. Het is een dubbeltoernooi (dames, heren en gemengd) voor 21 plussers in de categorie 5 en 35 plussers die kunnen inschrijven in de speelsterktes 6, 7, 8 en 9.
Er kan worden gespeeld in de volgende categorieën: Damesdubbel 5, 6, 7, 8 en 9. Herendubbel 5, 6, 7, 8 en 9. Gemengd dubbel 5, 6, 7, 8 en 9.

Natuurlijk is er een goed gevulde prijzentafel, die naar wij hopen alle deelnemers zal prikkelen tot het leveren van een sportieve topprestatie! De inwendige mens wordt verwend met lekkere hapjes en drankjes verzorgd door de kantinecommissie.

Om dit alles te kunnen realiseren hebben wij als wedstrijdleiding de hulp van velen nodig.  Met name de inbreng van onze hoofdsponsor Sport 2000 Purmerend, maar ook de bijdragen van al onze andere, vaak lokale, sponsoren zijn voor een goed toernooi onontbeerlijk.

De finales van het toernooi vinden plaats op zondag 25 juni. Na de laatste finale, naar wij verwachten zo rond 16.00 uur, vindt de prijsuitreiking plaats.

De wedstrijdleiding is in handen van Hans Bethlehem, Lotte Zijlstra, Judith Jong, Hans van der Veen en Annelies Buijs. Van KNLTB-zijde wordt het toernooi vakkundig begeleid door bondsgedelegeerde Angelique Timmer-Weisscher.

Inschrijven voor het toernooi is mogelijk tot en met zondag 28 mei. Er kan ingeschreven worden via www.toernooi.nl of via de link op de website www.ltcbeemstar.nl