Beachvolleybal

Date(s) - 24/07/2019

Marktpleinen

Categorieën

Zoals ieder jaar wordt er weer een beachvolleybaltoernooi op de woensdagavond georganiseerd. Er is plaats voor 35 teams om mee te doen aan dit spektakel. De teams gaan op de marktpleinen van “Onder de Linden” en “de Eterij” hun voeten in het zand steken en punten proberen te behalen om met de eerste prijs naar huis te kunnen gaan. De puntentelling gaat volgens het Ralley Point Systeem en tijdens de wedstrijden wordt er onderhands geserveerd.

Teams bestaande uit minimaal vier en maximaal zes personen waarvan minimaal één dame. Inschrijven is mogelijk vanaf 1 juli 2019 via [email protected] en is pas definitief na ontvangst van een bevestiging. Per team mogen er slechts twee spelers lid zijn van een volleybalvereniging waarvan er slechts één in het veld staat. Het inschrijfgeld bedraagt € 20,- per team, te voldoen 15 minuten vóór aanvang van het toernooi bij de jurywagen. Het toernooi start om 17.00 uur.