Beachvolleybal toernooi

Date(s) - 26/07/2017

Marktpleinen

Zoals elk jaar zal er weer een beachvolleybaltoernooi op de woensdagavond gaan plaatsvinden. Er is plaats voor 35 teams om mee te doen aan dit spektakel. Al deze 35 teams zullen aan de marktzijde van “Onder de Linden” en “de Eterij” hun voeten in het zand steken en punten proberen te behalen om met de eerste prijs er vandoor te gaan.
Het toernooi zal starten om 17.00 uur. Zal Team 2, de winnaar van vorig jaar, de titel prolongeren? Of zal er een ander team met de titel van doorgaan? Kom gezellig kijken naar de spannende wedstrijden.
Teams, bestaande uit minimaal 4 personen (maximaal 6) waarvan minimaal 1 dame, kunnen opgegeven worden via [email protected] vol=vol
Puntentelling gaat volgens het ralleypointsysteem en serveren tijdens de wedstrijden gaat onderhands. Van het opgegeven team mogen slechts 2 spelers lid zijn van een volleybalvereniging waarvan er slechts 1 in het veld staat. De kosten bedragen € 20,- per team, te voldoen 15 minuten voor aanvang bij de jurywagen.