Beemster Autocross

Date(s) - 29/07/2018

Rijperweg

Dit jaar gaan we er weer alles aan doen om de cross onvergetelijk te maken.

Natuurlijk hebben we de nodige veiligheidsmaatregelen zoals we die de laatste jaren al gebruiken. Daardoor is het ook mogelijk om dit jaar een nieuwe klasse te verwelkomen. De keverklasse heeft aangegeven op onze baan te willen komen rijden. Deze omgebouwde kevers met supersnelle 2 liter motoren brengen weer nieuw spektakel op de baan!

Ook de dames gaan weer de strijd aan met elkaar, zij doen tegenwoordig niet meer onder voor de mannen.

Dit jaar is de organisatie weer in handen van de familie Groot en Stichting Beemster Gemeenschap. De talloze vrijwilligers maken het weer mogelijk om dit evenement te organiseren. Ook de medewerking van de gemeente stelt de commissie zeer op prijs en niet te vergeten onze twee hoofdsponsoren van dit evenement: Van ’t Hek Heiwerken en Loonbedrijf J.A.N. Koning.

Namens de commissie Autocross een prachtige feestweek gewenst en vergeet niet om ons spektakel te komen bekijken op deze laatste zondag.

Let op: Glaswerk (bierflesjes e.d.) is verboden op het crossterrein en tribunes, dit in verband met de verontreiniging van de grond. Hierop zal bij de ingang en tijdens de cross streng gecontroleerd gaan worden!!

Entreekaarten: volwassenen € 10,00; kinderen tot 12 jaar € 3,00
Prijsuitreiking: bij ’t Beemster Pannenkoeken en Spijshuis, Middenbeemster vanaf 21.00 uur.