*nieuw* trekkerbehendigheidswedstrijden

Date(s) - 25/07/2019

Rijperweg

Categorieën

Een groep enthousiaste Beemsterlingen hebben een nieuwe commissie samengesteld en de Trekker Behendigheidswedstrijden in een nieuw jasje gestoken. De spelen worden met een trekker uitgevoerd in koppels van twee personen, waarbij jouw rijkunsten en vaardigheden worden getest middels diverse proeven. Iedere deelnemer is verplicht om in het bezit te zijn van een trekker- of autorijbewijs.

Entree is gratis.

Prijsuitreiking: bij Café de Oude Munt, Middenbeemster na afloop rond 21.30 uur.

Let op: Glaswerk (bierflesjes e.d.) is verboden op het crossterrein en tribunes, dit in verband met de gezondheid van het vee (de verontreiniging van de grond) na het evenement. Hierop zal bij de ingang en tijdens de cross streng gecontroleerd gaan worden!!