Trekkerbehendigheidswedstrijden 23 juli 2023

Kaart niet beschikbaar

Date(s) - 23/07/2023

Categorieën Geen Categorieën

De trekkerbehendigheidswedstrijden worden ook weer georganiseerd tijdens de Beemster Fair. We zijn weer druk bezig om een nieuw spel te maken, maar dat blijft nog even een verrassing.

Er is dit jaar wel een kleine verandering!

We strijden weer in koppels, maar dit jaar moet minimaal één van de twee een trekkerrijbewijs hebben. Minimum leeftijd om mee te doen is 16 jaar.

We hebben de spellen aangepast; degene met een trekkerrijbewijs zit op de trekker en de ander zit op het spel of loopt er naast en geeft aanwijzingen aan de chauffeur/bedienen het spelelement.

Je kunt je opgeven via mailadres: [email protected] onder vermelding van jullie namen, adres en wie van jullie twee een trekkerrijbewijs heeft.

Inschrijving kost € 12,50 per koppel. Dit bij opgave overmaken op bankrekeningnummer: NL22RABO0307605671 t.n.v. S.C.M. Pater. Dan pas is je inschrijving definitief. Met je inschrijving en betaling heb je deelname aan de trekkerbehendigheidswedstrijden én entree voor de fair.

We hopen dat jullie weer enthousiast zijn en dat er weer veel koppels meedoen want VOL=VOL.

We hopen op jullie komst,
namens het team van de trekkerbehendigheidswedstrijd