Voetbal: finale Beemstercup

Date(s) - 24/07/2017

IJsbaanterrein

Categorieën

De maandagavond begint met een wedstrijd tussen de 35+ toppers van oud-WBSV en oud-SV Beemster om 18.30 uur. Vorig jaar won SV Beemster na een spannende strijd met 3-4, dus de mannen van WBSV zullen er, net als hun tegenstander, op gebrand zijn om te winnen. Door deze wedstrijd is de avond vaak al geslaagd, maar hierna volgt echter de hoofdwedstrijd om de Beemster Cup.
Na een enerverende voorwedstrijd in december, heeft SV Beemster de heren van WBSV verslagen en staan zij weer in de finale tegen ZOB. Deze wedstrijd begint om 19.30 uur. De prijsuitreiking vindt plaats direct na de wedstrijd op het ijsbaanterrein.
In de rust zullen er weer penalty’s worden genomen door de pupillen van SV Beemster, WBSV en ZOB, met C-keepers van de drie Beemster clubs in de goal. De winnaar ontvangt de felbegeerde penaltybokaal. Entree ijsbaanterrein is € 1,50.