Stichting Beemstergemeenschap logo

Minutes
Seconds

word

vrijwilliger! iets voor jou? iets voor jou?

De Stichting Beemster Gemeenschap is een enthousiaste vrijwilligersorganisatie die het hele jaar door met veel plezier activiteiten organiseert voor alle doelgroepen binnen de gemeenschap.

Van de Beemster Feestweek vol activiteiten en kermisattracties tot een avond keezen en klaverjassen, van de kortebaandraverij tot de buitenspeeldag en van kunst op zolder tot de autocross.

We zijn altijd op zoek naar vrijwilligers om ons team te versterken. Misschien iets voor jou?

Trekkerbendigheid Beemstergemeenschap
Team Polderfair Beenstergemeenschap
Verkeersregelaars Beemstergemeenschap

Verkeersregelaars

Wil je  een bijdrage te leveren aan de veiligheid tijdens onze activiteiten? Word verkeersregelaar.

Taken die daarbij horen zijn

• Het regelen van het verkeer rondom het evenemententerrein.
  • Voetgangers begeleiden naar veilige oversteekplaatsen.
  • Zorgen voor een georganiseerde parkeersituatie.

Stuur ons je contactgegevens via de knop. We nemen dan zo snel mogelijk contact met je op.

Kermis Beemster gemeenste

kermiscommissie lid

Voor onze kermiscommissie zijn we opzoek naar een nieuw lid (en daarbij zitting in het hoofdbestuur)

Taken die daarbij horen zijn

• medeverantwoordelijk voor draaiboek en vergunningsaanvraag
  • contact onderhouden met exploitanten,  horeca, hulpdiensten, gemeente en bewoners.
  • opbouw en afbouw kermisterrein
  • stand-by zijn tijdens feestweek.

Beemster Gemeenschap Seniorenmiddag

Vrijwilliger algemeen

Wij zijn altijd opzoek naar vrijwilligers die ons willen helpen tijdens onze evenementen.

Taken die daarbij horen zijn

• helpen bij het hekken plaatsen rondom evenementen
  • bij ingang van een evenement staan om kaartjes te controleren / verkopen
  • helpen met plaatsen van de spandoeken op de hekken bij verschillende evenementen