Stichting Beemstergemeenschap logo

Seconds
Beemster gemeenschap Kermis

Beemster Kermis

De Beemster kermis een begrip in Noord-Holland! De laatste week van juli is het 8 dagen feest in Middenbeemster!
Beemster Gemeenschap Beach Volleybal

Beachvolleybal

Voel het zand tussen je tenen, werk samen met je team en maak onvergetelijke herinneringen bij het beachvolleybal toernooi.
Beemster Gemeenschap Jeu de Boules

Jeu de boules

Ontdek de Franse charme van jeu de boules tijdens onze feestweek! Rol je ballen op de baan, geniet van de gezelligheid en strijd voor de titel.

Ouderenmiddag

Geniet van een gezellige middag vol warmte en verbondenheid op onze seniorenmiddag. Kom samen en deel in de vreugde van het leven!
Beemster Gemeenschap Skelterrace

Skelterrace

Race met je skelter tijdens onze feestweek! Scheur over het parcours, voel de adrenaline en ga voor de overwinning.
Veebeoordelen Stichting Gemeenschap

Veebeoordelen

Stap in de wereld van de landbouw en veebeoordeling Ervaar de schoonheid en elegantie van het vee, leer van experts en neem deel in de wedstrijd.

Bekijk de trailer van vorig jaar 2023 2023

Video afspelen

Plaats

De locatie locatie waar alles gaat gebeuren