UITSLAG SKELTERRACE

Maar liefst een record aantal van 121 kinderen verschenen afgelopen donderdagavond aan de start van de skelterrace. De avond begon wat miezerig maar zodat de 3-jarigen van start gingen werd het gelukkig droog. Alle skeltercoureurs hadden weer een hele familie opgetrommeld om ze aan te moedigen, en dat was te zien! Het was ondanks het weer, gezellig druk!

Nieuw dit jaar was dat er alleen vooraf kon worden opgegeven via de e-mail, en niet meer op de avond zelf, omdat het te druk werd. Dat is erg goed bevallen en gaan we volgend jaar weer zo doen.
Nadat de eerste manches geweest waren, was een kleine drinkpauze met een bekertje limonade en een zakje chips voor alle deelnemers. Ook werd onze vaste speaker, Marije Francis, gefeliciteerd omdat ze dit jaar voor het 10e jaar speaker was bij onze Skelterrace en Beachvolleybal. Bedankt Marije, op naar de volgende 10 jaar!

Alle deelnemers kregen na afloop van de race nog een vaantje & een muntje voor een kermisattractie mee naar huis welke gesponsord worden door de Kermisexploitanten, bedankt! Al met al een geslaagde avond met vele enthousiaste deelnemers & publiek. We bedanken de EHBO voor de aanwezigheid, Marije Francis voor het speakeren, de familie Ruijter-Albertsma voor de gastvrijheid, Johan voor het geluid en natuurlijk alle deelnemers voor de aanwezigheid! Zonder jullie was de avond niet compleet.

Voor de gehele uitslag, zie bijgaande foto’s