Beemsteravond

Een gezellige avond op de ijsbaan, al snel kwamen er geïnteresseerden voor het katknuppelen. Het stroomde rustig aan vol met veel mensen van jong tot oud. Het katknuppelen vond plaats in drie rondes en werd zeer enthousiast ontvangen, mensen waren blij dat deze activiteit weer terug was. Voor de kinderen was er entertainment van Nicky de Jong, zij wist de kinderen twee uur lang te vermaken met haar ballonnenkunsten op stelten. Dick Raat zorgde weer voor een gezellige muzikale sfeer. Om half tien heeft Erica voor het eerst de waarderingsprijs uitgereikt, deze ging dit jaar naar Stichting de Molen de Nachtegaal. Ook Leni Greuter kreeg een nieuw ontworpen Beemster Kubus voor haar jarenlange inzet als voorzitter van de BG. Om half elf ging het prachtige vuurwerk de lucht in. Wij willen Brandweer Beemster bedanken voor het nat maken van het veld om dit mogelijk te maken i.v.m. de droogte van afgelopen periode.

Foto’s Beemsteravond