34e editie van het Sport 2000 Beemster Polder Toernooi

Date(s) - 18/06/2018 - 24/06/2018
Hele dag

LTC Beem-star

Het toernooi wordt gespeeld van maandag 18 tot en met zondag 24 juni met eventueel een voorweekend op 16 en 17 juni.

Het is een dubbeltoernooi (dames, heren en gemengd) voor 20 plussers in de categorieën 4 en 5 en 35 plussers die kunnen inschrijven in de speelsterktes 6, 7, 8 en 9.
De categorie 4 is dit jaar aan ons toernooi toegevoegd en wij hopen hierdoor meer spectaculaire wedstrijden op ons park te kunnen laten zien en wat meer jeugdige spelers naar ons park te trekken.
Natuurlijk is er een goed gevulde prijzentafel, die naar wij hopen alle deelnemers zal prikkelen tot het leveren van een sportieve topprestatie!
De inwendige mens wordt verwend met lekkere hapjes en drankjes verzorgd door de kantinecommissie.

Om dit alles te kunnen realiseren hebben wij als wedstrijdleiding de hulp van velen nodig.  Met name de inbreng van onze hoofdsponsor Sport 2000 Purmerend, maar ook de bijdragen van al onze andere, vaak lokale, sponsoren zijn voor een goed toernooi onontbeerlijk.
De finales van het toernooi vinden plaats op zondag 24 juni. Na de laatste finale, naar wij verwachten zo rond 16.00 uur, vindt de prijsuitreiking plaats.

De wedstrijdleiding is in handen van onze wedstrijdcommissie en westrijdleider Annelies Buijs. Van KNLTB-zijde wordt het toernooi vakkundig begeleid door bondsgedelegeerde Angelique Timmer-Weisscher.

Inschrijven voor het toernooi is mogelijk tot en met zondag 27 mei. Er kan ingeschreven worden via www.toernooi.nl of via de link op onze website www.ltcbeemstar.nl