UITSLAG BEACHVOLLEYBAL 2023

Verslag Beachvolleybal – Woensdag 26 juli 2023

Dit jaar vond het beachvolleybaltoernooi weer als vanouds plaats op de woensdagavond van de feestweek. De dag begon ’s morgen om 7.00 uur met flinke buien & onweer, waarna de sectie Sport in samenwerking met Loonbedrijf de Vlijt het zand kon storten rond 8.00 uur. Het zand lag er keurig bij en was van prachtige kwaliteit, onze complimenten! Om 13.00 uur lagen alle velden er weer keurig bij!

De aanmeldingen voor het toernooi waren overweldigend dit jaar, bijna 50 teams wilden mee doen, echter was er maar plaats voor 35 dus hebben we een aantal teams helaas moeten teleurstellen. Om 17.00 uur gingen de eerste wedstrijden van start en was het gelukkig heerlijk weer geworden. Het zonnetje scheen en het werd al snel gezellig druk langs de velden. Om 19.45 was de poulefase voorbij. Alle nummer 1’s en de beste nummer 2 gingen door naar de kwart finale, waar een paar oude bekenden in stonden die we vaker in de kwart finales zien, maar ook andere teams zoals ‘de Muppets’ en ‘Bottoms Up’. Het waren spannende wedstrijden en uiteindelijk streden de 4 winnaars om de overige posities in de halve finale. De Semifinale om de 3e en 4e plaats was tussen H&O Interieurbouw en de Beemster Scooter Shop,  waar de 3e plaats naar H&O Interieurbouw is gegaan. In de finale stond dit jaar weer Team 2, dit keer tegen Installatiebedrijf Zeeman. Ook dit jaar heeft Team 2 de finale weer gewonnen, en zijn ze nu 5 jaar op rij de kampioen van het Beachvolleybal. Wie pakt dit team volgend jaar aan?!

We bedankt Loonbedrijf de Vlijt voor organiseren van het zand, de EHBO voor hun inzet, Marije Francis voor het speakeren, het neefje van Sander Ittmann voor het geluid, de verkeersregelaars voor het veilig houden van de omgeving en natuurlijk alle deelnemers voor het geslaagde toernooi!

UITSLAG BEACHVOLLEYBALWEDSTRIJDEN

Team 2